Hvor meget vægt kan du tabe ved at spille golf?

Fysisk aktivitet er en vigtig del af enhver vægttab eller vægt-vedligeholdelse indsats. De kalorier du forbrænder med golf, kan hjælpe dig med at nå en tilstand af kalorie underskud, tvinger din krop til at forbrænde oplagret fedt til energi. Supplement golf og anden øvelse med en nærende, reduceret kalorieindhold kost for sunde, gradvis vægttab.

Kaloriefattige Balance

At tabe sig, skal du blot at brænde flere kalorier, end du indtager. For hvert pund du håber at tabe, skal du forbrænde 3.500 kalorier mere end du spiser over flere dage, ifølge Centers for Disease Control og Forebyggelse. CDC anbefaler, at voksne forsøger at tabe gradvist ved en hastighed på omkring 1 til 2 Ibs. Per uge. At tabe sig på denne sats, skal du brænde 500 til 1000 kalorier mere end du spiser hver dag. At spille golf, kan hjælpe dig med at brænde de kalorier.

Kalorier forbrændt med Golf

Harvard Health Publications anslår, at en halv time af at spille golf og transporterer klubber kan brænde 165 kalorier for en 125-lb. person 205 kalorier for en 155-lb. person, og 244 kalorier for en 185-lb. person. At spille golf med en vogn brænder færre kalorier. En halv times golf med en vogn brænder cirka 105 kalorier for en 125-lb. person 130 kalorier for en 155-lb. person, og 155 kalorier for en 185-lb. person ifølge Harvard Health Publications. For at forbrænde flest kalorier, gå hele kurset, og foretage dine egne klubber, for en hurtigere forbrænding tag tilskuddet raspberry ketones – se anmeldelse her:

Sundhedsmæssige fordele

Spille golf kan hjælpe dig med at forbedre dit helbred på mange måder ud over at sænke din vægt. Voksne, der får mindst 150 minutter af moderat intensitet fysisk aktivitet hver uge har reduceret risikoen for hjerte-kar-sygdomme, forhøjet kolesterol, type 2-diabetes, metabolisk syndrom og visse kræftformer, ifølge CDC. Moderat vægtbærende motion kan også hjælpe dig med at styrke dine muskler og knogler og forbedre dit humør.

Sund kost

Supplere din fysiske aktivitet med en sund kost for mere vellykket vægttab. Din kost bør fremhæve frugt og grøntsager, fuldkorn og fedtfattig eller fedtfri mejeriprodukter. Din kost bør også omfatte protein kilder såsom fisk, fjerkræ, magert kød, bønner, nødder og æg. Begræns dit indtag af fedt, især mættet fedt og transfedtsyrer, så meget som muligt, og undgå fødevarer med højt kolesterol, salt og tilsat sukker. Tilsæt gerne grøn te som er dokumenteret til at være sundt og hjælpe med fedtab (læs mere her:

Et par store mesterskabet vindere i golf har taget en rutsjebanetur, når det kommer til deres vægt. En, John Daly, vandt PGA Championship og British Open før få betydelig vægt og aldrig nå dette niveau igen. Selvom han mistede mere end 100 pounds takket være skødet band kirurgi, Daly var ude af stand til at udføre på det højeste niveau i det primære i hans karriere på grund af vægtøgning og stofmisbrug spørgsmål. En anden vigtig aktør, David Duval, begyndte sin professionelle karriere transporterer ekstra pounds, men vedtog en kost og fitness rutine. Duval mistede betydelig vægt og vandt British Open i 2001. Derefter Duval fik vægten tilbage og lidt andre sundheds- og skade problemer, og har ikke nået niveauet for konsekvent spil han opleves som en mere fit afspiller. Golf er bestemt ikke så aktiv som basketball eller fodbold, men at spille spillet, sammen med en ordentlig kost og ernæring, kan hjælpe dig med at tabe sig og holde sig i form. Opholder sig i form og opretholde en sund vægt betyder normalt mere konsekvente forestillinger og bedre score, som er, hvad alle golfspillere er efter.

En god gåtur

Gåture kurset er nøglen til at opnå vægttab i golf. Spillet kan ses som en passiv aktivitet, når golfspillere bruger motoriserede vogne at bære dem til hvert skud. Hvis golfspiller går under udførelsen en pose af klubber, der kan veje op til 50 pounds, så spillet bliver en aerob aktivitet. En typisk golfbane kan måle op til 7.000 yards. Gåture kurset betyder gå mellem 4 og 5 miles over en fire-timers periode. Tilføj i vægten af posen og det bliver en træningsapparater. Før der iværksættes den slags tur, tage mindst 15 minutter til at strække og varme op dine muskler. Gå 18 huller golf og bære tasken kan brænde op til 1.500 kalorier.

Improviser Hvis du skal køre

Nogle kurser, især dem, der er overfyldt, kræver golfspillere til at ride i en motoriseret vogn til at fremskynde tempoet i spillet. Hvis dette er tilfældet, kan du stadig få i en ordentlig træning. I stedet for at køre lige til din bold på hvert skud, forlade vognen på vognen stien og gå til din bold. Den træning vil ikke tilføje op til fire eller flere miles, men det kan stadig være en aktiv, aerob træning. Ved hjælp af en vogn kræver stadig golfspiller til at være aktiv, med den gennemsnitlige person forbrænder mere end 800 kalorier i løbet af en 18-hullers runde. Hvis golfspiller bruger en caddie til at bære tasken, men stadig går alle 18 huller, den gennemsnitlige kalorieindhold brænde er omkring 1.200. Golfspillere, der spiller to til tre gange om ugen kan opleve betydeligt vægttab, når de kombinerer spil med en sund kost og andre former for regelmæssig motion.

Kost og ernæring

At spille golf, kan helt sikkert være en stor del af at tabe sig og fastholde en sund livsstil, men det kan ikke være den eneste måde. Golfspillere vil kun falde betydelige pounds, hvis de kombinerer spil med sunde spisevaner. Numrene er enkle: At tabe sig, skal du forbrænde flere kalorier, end du indtager. Golf kan brænde op til 1.500 kalorier per runde, så spiser den rigtige kost vil fremskynde vægttab proces. En sund kost indeholder frugt, grøntsager og fuldkorn samtidig undgå fødevarer med højt indhold af mættet fedt. Begræns indtag af sukker samt salt indtag. Den samlede kalorieindtag for en gennemsnitlig mand bør ikke overstige mere end 2.500 kalorier, og for den gennemsnitlige kvindelige bør ikke overstige mere end 2.000. Regelmæssig golf og en ordentlig kost vil føre til vægttab. De fleste golfbane klubhuse tilbyde sund mad valg til spillere, så vælg med omtanke når spise før eller efter din runde.

Styrketræning for golf og Vægttab

For virkelig at tabe sig og holde sig i form, tilføje regelmæssig træning sammen med at spille golf og spise en sund kost. Golfspillere er atleter, og de typisk spille bedre, hvis de er sunde og raske. Øvelser, der styrker kernen, ryg og mave muskler er nøglen. For ryggen, den siddende række på en romaskine er særlig effektiv, fordi golfsving beskæftiger næsten hver muskel i ryggen. For maven, bruge abdominal maskine til at styrke dine mavemuskler. For armene, bruger skulderen-presse maskine. En række øvelser kan hjælpe dit golfspil og hjælpe dig med at tabe. Kontakt en træner for specifikke programmer og konsultere en læge for at sikre, at du er rask nok til anstrengende motion.

Comments are Disabled